Мета і завдання навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг": озброєння студентів сумою знань з сучасної теорії менеджменту, особлива увага приділяється: визначенню суті основних категорій менеджменту, системі управління, еволюції теорії управління, процесу менеджменту в організаціях, основним категоріям менеджменту - принципам, функціям, методам управлінської роботи; навчити загальним принципам маркетингових досліджень ринку та правилам використання інструментарію, а також формування у студентів навичок та вмінь управлінської та маркетингової діяльності.
Предмет навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг" - принципи, функції, методи менеджменту; міжнародний менеджмент; суть, сучасна концепція і структура маркетингу; маркетингові дослідження; маркетингова політика; міжнародний маркетинг.
Вимоги до знань та вмінь.
Знати: суть та зміст основних понять та категорій науки управління організацією
та діалектику менеджменту; основні функції управління; методи прийняття
управлінських рішень; операційний та міжнародний менеджмент; основні поняття
та категорії маркетингу та його конкретний практичний інструментарій.
Вміти: використовувати у своїй подальшій діяльності раціональну технологію,
евристичний та кількісний інструментарій обгрунтування та прийняття
управлінських рішень; використовувати методологію стратегічного планування
діяльності організацій для визначення головних цілей і розробки програм їх
досягнення в умовах складного динамічного зовнішньоекономічного середовища;
зорієнтувати діяльність підприємства (організації) на задоволення потреб та
побажань споживачів і одночасно - отримання прибутків.
- Викладач: Яшина Алла В'ячеславівна