Мета і завдання навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг": озброєння студентів сумою знань з сучасної теорії менеджменту, особлива увага приділяється: визначенню суті основних категорій менеджменту, системі управління, еволюції теорії управління, процесу менеджменту в організаціях, основним категоріям менеджменту - принципам, функціям, методам управлінської роботи; навчити загальним принципам маркетингових досліджень ринку та правилам використання інструментарію, а також формування у студентів навичок та вмінь управлінської та маркетингової діяльності. 

Предмет навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг" - принципи, функції, методи менеджменту; міжнародний менеджмент; суть, сучасна концепція і структура маркетингу; маркетингові дослідження; маркетингова політика; міжнародний маркетинг. 

Вимоги до знань та вмінь. Знати: суть та зміст основних понять та категорій науки управління організацією та діалектику менеджменту; основні функції управління; методи прийняття управлінських рішень; операційний та міжнародний менеджмент; основні поняття та категорії маркетингу та його конкретний практичний інструментарій. Вміти: використовувати у своїй подальшій діяльності раціональну технологію, евристичний та кількісний інструментарій обгрунтування та прийняття управлінських рішень; використовувати методологію стратегічного планування діяльності організацій для визначення головних цілей і розробки програм їх досягнення в умовах складного динамічного зовнішньоекономічного середовища; зорієнтувати діяльність підприємства (організації) на задоволення потреб та побажань споживачів і одночасно - отримання прибутків.