Мета викладання навчальної дисципліни «Теорія і практика соціально-психологічного тренінгу» поєднує два аспекти: теоретичний (знання) та практичний (вміння та навички). У теоретичному аспекті - це засвоєння майбутніми фахівцями методологічних основ соціально-психологічного тренінгу, знайомство з загальними теоретичними основами групової психологічної роботи, а також з різними видами тренінгових груп, усвідомлення необхідності систематичного поглиблення знань та їх творчого застосування у професійній діяльності. Стосовно практичного аспекту - це оволодіння майбутніми фахівцями психологічними вміннями організації проведення та аналізу ефективності психологічного тренінгу, формування у студентів основних навичок роботи з тренінговою групою.

 

Цілі (завдання) навчальної дисципліни:

Головними завданнями вивчення даної дисципліни є:

¾              набуття теоретичних знань щодо методологічних основ соціально-психологічного тренінгу, оволодіння теоретичними основами групової психологічної роботи, різними видами тренінгових груп;

¾              формування практичних умінь та навичок використання психологічних знань які допоможуть їм у майбутній професійній діяльності вирішувати на практиці завдання організації та проведення психологічного тренінгу, а саме: методам та прийомам підготовки, організації, проведення та аналізу ефективності психологічного тренінгу;

¾              розвиток потреби у науково-дослідній діяльності в галузі психологічної науки.