1.1. Мета вивчення навчальної дисципліни: оволодіння студентами основами соціального проєктування як інструменту професійної діяльності, формування практичних навичок використання проєктного підходу до розв’язання соціальних проблем.
1.2. Компетентності, яких набувають студенти в процесі вивчення навчальної дисципліни:
Інтегральна компетентність |
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. |
Загальні компетентності |
|
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності |
СК 13. Здатність до розробки та реалізації соціальни х проєктів та програм.
|
1.3. Програмні результати навчання:
Програмні результати навчання |
ПР 08. Критично аналізувати й оцінювати чинну соціальну політику країни, соціально-політичні процеси на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях. ПР 16. Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. ПР 18. Налагоджувати співпрацю з представникам різних професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів. |
- Викладач: Присакар Володимир Васильович