1.1.         Мета вивчення навчальної дисципліни: оволодіння студентами основами соціального проєктування як інструменту професійної діяльності,  формування практичних навичок використання проєктного підходу до розв’язання соціальних проблем.

1.2.         Компетентності, яких набувають студенти в процесі вивчення навчальної дисципліни: 

 

 

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів соціальної роботи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

 

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК 13. Здатність до розробки та реалізації соціальни х проєктів та програм.

 

 

1.3.         Програмні результати навчання:

 

Програмні результати навчання

ПР 08. Критично аналізувати й оцінювати чинну соціальну політику країни, соціально-політичні процеси на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях.

ПР 16. Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу.

ПР 18.  Налагоджувати співпрацю з представникам різних  професійних груп та громад; використовувати стратегії індивідуального та колективного представництва інтересів клієнтів.