Актуальність дисципліни «Педагогіка» визначається: необхідністю упровадження інтеграційних процесів у систему освіти; потребою формування фахівця-психолога з високим рівнем професійної психолого-педагогічної компетентності. Практикуючий психолог, шкільний  психолог як організатори  психологічної служби, навчально-виховного процесу у новітній школі мають бути спеціалістами з високим рівнем професійної підготовки, провідною складовою діяльності яких є компетентність, мобільність та вміння адаптуватися в мінливих умовах сьогодення. 

     Вивчення педагогіки забезпечує можливість майбутньому фахівцеві-психологу стати суб’єктом психолого-педагогічної діяльності, розширює межі педагогічної творчості, пропонує варіативність змісту, завдань і технологій навчання і виховання, забезпечує загальнопедагогічну і психологічну професійну підготовку, озброює студентів ґрунтовними знанням теоретичних основ сучасної педагогіки, необхідних для організації психолого-педагогічної роботи  в умовах реформування освіти відповідно до Закону України «Про вищу освіту».

        Мета вивчення навчальної дисципліни: оволодіння системою знань з теорії освіти і навчання, теорії і практики процесу виховання і на цій основі формування необхідної фахової підготовки психолога.

     Завдання навчальної дисципліни: за результатами оволодіння знаннями та навичками з навчальної дисципліни «Педагогіка» здобувач вищої освіти ОПП «Психологія» має  мати власну світоглядну, морально-ціннісну, функціонально-поведінкову, культурологічну, громадянську, лідерську позицію; здобути професійні  теоретико-методологічні, предметно-методичні і предметно-діяльнісні, корекційно-педагогічні / корекційно-розвиткові, комунікативно-педагогічні, управлінські, проектувально-корекційні, організаційні, технологічні, науково-дослідницькі, етико-педагогічні, культурно-педагогічні, професійно-творчі психолого-педагогічні якості тощо.