Мета вивчення навчального предмета: формування в студентів географічної картини світу на прикладі вивчення систем розселення та просторової організації економічної діяльності в окремих регіонах і країнах з урахуванням сучасних геополітичних, соціальних, економічних та екологічних аспектів.
Об’єкти вивчення навчального предмета: об'єктом вивчення сучасної географії є географічна оболонка, населення та господарська діяльність, взаємозв'язки між різними фізико-географічними та суспільно-географічними (соціально-економічними) процесами.
Цілі (завдання) навчального предмета:
· формування в студентів цілісної географічної картини світу;
· розкриття ролі географії у розв'язуванні економічних, екологічних і соціальних проблем суспільства;
· створення освітнього середовища для розуміння особливостей участі регіонів і окремих країн у міжнародному поділі праці;
· розвиток у школярів геопросторового мислення та вміння логічно висловлювати свої думки щодо сучасних процесів у світі;
· обґрунтування доцільності наукового підходу до природокористування, мотивування екологічно грамотної, здоров’я збережувальної поведінки;
· формування картографічної грамотності й культури;
· вироблення умінь користуватися джерелами географічної інформації, аналізувати її; застосовувати здобуті географічні знання в практичній діяльності;
· розвиток здатності до співробітництва під час виконання практичних робіт та проведення досліджень;
· заохочення засобами географії до самореалізації своїх здібностей, інтересів та життєвих планів.
· розуміння географічної оболонки як системи, її виникнення, функціонування, закономірності будови і розвитку;
· оволодіння вміннями вирішувати комплексні завдання, що потребують виявлення географічної ситуації на конкретній території, моделювання природних, соціально-економічних і геоекологічних явищ і процесів з урахуванням просторово-часових умов і чинників;
· розвиток географічного мислення для орієнтації у проблемах територіальної організації суспільства, його взаємодії з природою, навичок грамотного вирішення побутових та професійно орієнтованих завдань;
· виховання патріотизму, толерантності до інших народів і культур, соціально-відповідального ставлення до навколишнього середовища під час повсякденної трудової і побутової діяльності;
· набуття компетентності в сферах: елементарного геоекологічного моделювання і прогнозування; використання різноманітних географічних знань та умінь в побуті і в підготовці до майбутньої професійної діяльності; забезпечення особистої безпеки, життєдіяльності й адаптації до умов навколишнього середовища.
- Учитель: Валентина Леонідівна Загалевич
- Учитель: Оксана Вікторівна Старик