1.     Мета навчальної дисципліни

 

1.1. Мета вивчення навчальної дисципліни: полягає у розкритті теоретичних основ соціальної педагогіки як науки та обґрунтуванні змісту провідних напрямів професійної соціально-педагогічної діяльності з представниками різних соціальних груп.

1.2. Компетентності, яких набувають студенти в процесі вивчення навчальної дисципліни: 

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних педагогічних теоретичних знань та методів соціальної роботи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Загальні компетентності

 

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК 25. Здатність до розкриття теоретичних основ педагогіки як науки та обґрунтування змісту провідних напрямів професійної соціально-педагогічної діяльності з представниками різних соціальних груп.

1.3.            Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

ПР 04. Формулювати власні обгрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми

ПР 11. Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилинь у психічному розвитку, порушень поведінки, міжособистісних стосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин

ПР 14. Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога