1. Мета навчальної дисципліни
1.1. Мета вивчення навчальної дисципліни: полягає у розкритті теоретичних основ соціальної педагогіки як науки та обґрунтуванні змісту провідних напрямів професійної соціально-педагогічної діяльності з представниками різних соціальних груп.
1.2. Компетентності, яких набувають студенти в процесі вивчення навчальної дисципліни:
Інтегральна компетентність |
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних педагогічних теоретичних знань та методів соціальної роботи і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. |
Загальні компетентності |
|
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності |
СК 25. Здатність до розкриття теоретичних основ педагогіки як науки та обґрунтування змісту провідних напрямів професійної соціально-педагогічної діяльності з представниками різних соціальних груп. |
1.3. Програмні результати навчання:
Програмні результати навчання |
ПР 04. Формулювати власні обгрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми ПР 11. Використовувати методи профілактики для запобігання можливих відхилинь у психічному розвитку, порушень поведінки, міжособистісних стосунків, для розв’язання конфліктів, попередження соціальних ризиків та складних життєвих обставин ПР 14. Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога |
- Учитель: Володимир Васильович Присакар